poniedziałek, 20 października 2014

Szybka aktualizacja

Wczoraj nie zdążyłam się pochwalić, że znów całą wolną niedzielę spędziłam na szyciu! :D Jestem z siebie taka dumna... Skończyłam usztywnianie zeszłotygodniowego gorsetu, teraz czeka tylko na prace wykończeniowe i będzie gotowy do sesji buduarowej. ;D

A poza tym zaczęłam projekt robe de cour! Póki co, warstwa z płótna przedstawia się następująco:


Chyba ciut za szeroki środek mi wyszedł. No i boki jeszcze nie mają fiszbin więc się marszczą, ale myślę, że wyjdzie na prostą :P
Szczerze mówiąc robiłam wszystko na oko, co niestety widać, ale to i tak tylko wprawka. Jeśli ktoś doświadczony miałby jakieś porady, to chętnie przyjmę, bo działam trochę po omacku...

Ale i tak się cieszę, że udaje mi się cokolwiek poszyć! Nie jest źle :)
Życzę wszystkim miłego i twórczego tygodnia!

9 komentarzy:

  1. Jej, zapowiada się wspaniale! Uwielbiam ten kształt dekoltu. :)
    Powodzenia w szyciu, już nie mogę się doczekać końcowego efektu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Sama nie mogę się doczekać, niestety mogę szyć tylko w niedziele, co trochę wydłuża cały proces, ale mam nadzieję, że coś ładnego z tego wyjdzie... :)

      Usuń
  2. Zapowiada się wspaniale! To jest stanik do sukni tanecznej? :) Jejku, ale jaki on jest mały, musisz być chyba bardzo chudziutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ren, mogłabym Cię poprosić o Twój prywatny email? Bo chciałam napisać do Ciebie w związku z operą :)

      Usuń
    2. renee.anne.d@gmail.com :)

      Usuń
  3. Wygląda super! Nie wiem czemu, ale uwielbiam mocno usztywnianie staniki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również i - co może wydać się dziwne - naprawdę wygodnie mi w takich :D

      Usuń
  4. Przeglądałam sobie Twój blog (mam nadzieję na dużo nowych postów) i bardzo zaintrygowały mnie Twoje egzotyczne języki:) Zdradzisz jakie to?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z egzotycznych to chiński, arabski i hindi :)
      i powinnam tu wreszcie coś napisać, bo blog mi usycha... xD

      Usuń